Thursday, August 18, 2011

Budget lari... Aku mengejar...

Salam Semua...
Selamat pagi.... Cepatnya masa berlalu kan... Tak sedar ari ni dah 18 Ramadhan... 11 ari lagik nak raya...hehheee... Tahun ni tak leh raya sakan kot... sebab budget lari.... Hp rosak.. huhuuhh.. 2 kali dah rosak... malas nak baiki... terpaksa beli hp baru.... Dengan utang PTPTN blm bayar lagi... Bulan ni tak bayar la kali.. Bagi peluang ngan dorang tambah interest kan... buat amal ckit ngan dorang tu..hehheee...  

Sekarang sibuk mencari kerja. Doakan aku dpt kerja lain k... Bukan tak nak ngajar lagi.. tapi atas sebab peribadi & keselamatan diri, kuat jak rasa ati aku ni nak berenti...huhuhu..

Dekat2 nak raya ni, orang sibuk beli baju raya... Kami pulak sibuk beli barang baby..hehehee.... Ui, susahnya cari barang baby lelaki kan.. Sebab tak banyak pilihan... Kalo baby girl memang macam2 jak corak n bentuk.. suka aku tengok.... BEli barang baby tu sebab nak bagi kat abang... Dia nak balik sabah minggu depan... Ala, tahun ni, kurang pulak sorang yg bagi duit raya kat aku... huwaaaaaa........ 

-ni la baju yang sempat di sambar untuk MOHAMMAD ANIQ DARWISY B. ANAS.. Panjang betul nama.. nama bapaknya 4 huruf jak..hehehehee.... (mood: keciwa sebab cadangan nama Mohammad Irfan Iqmal ditolak...hehehe.... ).. xpela, bagi kat anak sendiri jak nanti.. cewahhh... apaka..





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 18, 2011

Budget lari... Aku mengejar...

Salam Semua...
Selamat pagi.... Cepatnya masa berlalu kan... Tak sedar ari ni dah 18 Ramadhan... 11 ari lagik nak raya...hehheee... Tahun ni tak leh raya sakan kot... sebab budget lari.... Hp rosak.. huhuuhh.. 2 kali dah rosak... malas nak baiki... terpaksa beli hp baru.... Dengan utang PTPTN blm bayar lagi... Bulan ni tak bayar la kali.. Bagi peluang ngan dorang tambah interest kan... buat amal ckit ngan dorang tu..hehheee...  

Sekarang sibuk mencari kerja. Doakan aku dpt kerja lain k... Bukan tak nak ngajar lagi.. tapi atas sebab peribadi & keselamatan diri, kuat jak rasa ati aku ni nak berenti...huhuhu..

Dekat2 nak raya ni, orang sibuk beli baju raya... Kami pulak sibuk beli barang baby..hehehee.... Ui, susahnya cari barang baby lelaki kan.. Sebab tak banyak pilihan... Kalo baby girl memang macam2 jak corak n bentuk.. suka aku tengok.... BEli barang baby tu sebab nak bagi kat abang... Dia nak balik sabah minggu depan... Ala, tahun ni, kurang pulak sorang yg bagi duit raya kat aku... huwaaaaaa........ 

-ni la baju yang sempat di sambar untuk MOHAMMAD ANIQ DARWISY B. ANAS.. Panjang betul nama.. nama bapaknya 4 huruf jak..hehehehee.... (mood: keciwa sebab cadangan nama Mohammad Irfan Iqmal ditolak...hehehe.... ).. xpela, bagi kat anak sendiri jak nanti.. cewahhh... apaka..



No comments:

Post a Comment