Friday, August 19, 2011

Kisah 3 Orang Nenek...

pd suatu hari, 3 org nenek berkumpul di rumah seorang nenek.

mereka ialah nenek1, nenek2 dan nenek3.

mereka bercerita ttg perihal masing2..

nenek 1 : umo aku da 60 tahun, skrg ni, aku mule dah nyanyuk.. aku kadang2   terlupe kat mane tangge rumah aku..


nenek 2 : aku lagi lah.. kalau aku da naik tangge, pastu aku jumpe tangge tu balik, aku kene piker lame, aku nak naik ke nak turun..


nenek 3 : apelah korang ni.. muda2 dah nyanyuk.. tengok macam aku, umo dah dkat 90, steady je beb.. otak fresh lagi.. nenek 3 ketawa mengekek-ngekek sambil mengetuk-ngetuk meja kerana terlalu geli hati.


:) 

tak lame kmudian dia terdiam sambil melihat sekeliling. nenek 3 berkata : eh..siapa yg ketuk pintu tadi?



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 19, 2011

Kisah 3 Orang Nenek...

pd suatu hari, 3 org nenek berkumpul di rumah seorang nenek.

mereka ialah nenek1, nenek2 dan nenek3.

mereka bercerita ttg perihal masing2..

nenek 1 : umo aku da 60 tahun, skrg ni, aku mule dah nyanyuk.. aku kadang2   terlupe kat mane tangge rumah aku..


nenek 2 : aku lagi lah.. kalau aku da naik tangge, pastu aku jumpe tangge tu balik, aku kene piker lame, aku nak naik ke nak turun..


nenek 3 : apelah korang ni.. muda2 dah nyanyuk.. tengok macam aku, umo dah dkat 90, steady je beb.. otak fresh lagi.. nenek 3 ketawa mengekek-ngekek sambil mengetuk-ngetuk meja kerana terlalu geli hati.


:) 

tak lame kmudian dia terdiam sambil melihat sekeliling. nenek 3 berkata : eh..siapa yg ketuk pintu tadi?

No comments:

Post a Comment