Friday, August 5, 2011

KLMJ

Assalamualaikum wbt...
Bila tiba bulan posa ni, KLMJ menjelma.. Korang tau ape tu.. KLMJ=KEnangan Lalu Mengusik Jiwa....

Yalah kan.. Time kat uitm dulu, bulan posa la bulan paling best.. Best sebab tiap2 ari g jalan ke bazaar Ramadhan....... Walaupun kitaorang jalan kaki jak dan ambil masa lebih dari setengah jam....

Teringat aku, kalau ada kelas jam 4-6 ptg, kami slalu mntak balik awl... Ala, lagipun lecture tu memang salu bagi balik awl pun walaupun bukan bulan Ramadhan.. Dia bukan ngajar pun.. hahahaa..tetttttt..

Kelas AUDIT kelas paling boring.... Sebab xblajar... (cehh, macam la rajin sangat nak blajar kan)
Tapi kelas paling best gak sebab time tu kitaorang boleh buat halaqah.... Borak2.. Sebab kitaorang  slalu ambik saf balakang...hahahaa..(nakal jugak aku ni eh.. macam xcaya jak ni)

Rindu pulak ngan kawan2.. Lama xjumpa.... rindunyeeeee... Nak share sikit picture time bukak posa ngan kawan2 dulu..









2 comments:

Aefa Aerisya said...

rindu mok berbuka rami2 gn geng gik eh

NaNaSoHa said...

yala pa.. rndu gilak2.. xda kita ambik pic time kita bukak riya hoh.. hehee

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 5, 2011

KLMJ

Assalamualaikum wbt...
Bila tiba bulan posa ni, KLMJ menjelma.. Korang tau ape tu.. KLMJ=KEnangan Lalu Mengusik Jiwa....

Yalah kan.. Time kat uitm dulu, bulan posa la bulan paling best.. Best sebab tiap2 ari g jalan ke bazaar Ramadhan....... Walaupun kitaorang jalan kaki jak dan ambil masa lebih dari setengah jam....

Teringat aku, kalau ada kelas jam 4-6 ptg, kami slalu mntak balik awl... Ala, lagipun lecture tu memang salu bagi balik awl pun walaupun bukan bulan Ramadhan.. Dia bukan ngajar pun.. hahahaa..tetttttt..

Kelas AUDIT kelas paling boring.... Sebab xblajar... (cehh, macam la rajin sangat nak blajar kan)
Tapi kelas paling best gak sebab time tu kitaorang boleh buat halaqah.... Borak2.. Sebab kitaorang  slalu ambik saf balakang...hahahaa..(nakal jugak aku ni eh.. macam xcaya jak ni)

Rindu pulak ngan kawan2.. Lama xjumpa.... rindunyeeeee... Nak share sikit picture time bukak posa ngan kawan2 dulu..







2 comments:

  1. rindu mok berbuka rami2 gn geng gik eh

    ReplyDelete
  2. yala pa.. rndu gilak2.. xda kita ambik pic time kita bukak riya hoh.. hehee

    ReplyDelete