Friday, June 17, 2011

huwaaaaaaa.. rasa nak nangis ni....

bad bay betul la ari ni....
tau apa benda yg terjadi???

- hp aku rosak la..  tak dapat on lagi dah...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.. 
rasa nak nangis ni.....=(

- benda ni yang aku rasa menyebakkan hati aku ni.. tau ape??
 aku jatuh kat jambatan la....
 sakit!!!!!!!!
tension!!!!!!!
ni kali ke-2 aku jatuh..
dulu pernah jatuh, tapi depan sorang ckgu jak..
takde la malu sangat.. sbb depan kawan kan...
hari ni, aku jatuh depan budak2...
dahla ari ni ramai pulak yg datang..
ui...

kisahnya macam ni,
ari ni aku sorang jak buat kelas petang..
pastu ari ni pulak 1st time aku balik skali ngan budak2..
slalunya pas budak balik, baru aku balik...
pastu ada budak depan aku tu terpijak kayu yg tak berpaku..
jadi, kayu tu terjungkit(dalam bhsa srwak-menunggit)
jadi, budak tu jatuh n kayu tu beralih ke  tempat lain..

nak d jadikan crita, time tu jugak la kaki aku melangkah kat kayu tu..
jadi, bila kayu tu dah beralih, berlubang la kan jambatan tu..

aku jatuh dalam lubang tu la..
huwaaaa..
malu + sakit + sedih....

rasa nak ketuk2 jak kepala budak yg terpijak kayu tu..
tp kesian pulak sbb dia pun jatuh jugak
lagipun bukan salah dia jugak kan..
budak2 mempamirkan muka simpati..
aduiii, maluuuuuuu...

saat tu jugak aku terfikir nak berenti keja...
nak berenti.. nak berenti.....
huhhuuhuhuhu....




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 17, 2011

huwaaaaaaa.. rasa nak nangis ni....

bad bay betul la ari ni....
tau apa benda yg terjadi???

- hp aku rosak la..  tak dapat on lagi dah...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.. 
rasa nak nangis ni.....=(

- benda ni yang aku rasa menyebakkan hati aku ni.. tau ape??
 aku jatuh kat jambatan la....
 sakit!!!!!!!!
tension!!!!!!!
ni kali ke-2 aku jatuh..
dulu pernah jatuh, tapi depan sorang ckgu jak..
takde la malu sangat.. sbb depan kawan kan...
hari ni, aku jatuh depan budak2...
dahla ari ni ramai pulak yg datang..
ui...

kisahnya macam ni,
ari ni aku sorang jak buat kelas petang..
pastu ari ni pulak 1st time aku balik skali ngan budak2..
slalunya pas budak balik, baru aku balik...
pastu ada budak depan aku tu terpijak kayu yg tak berpaku..
jadi, kayu tu terjungkit(dalam bhsa srwak-menunggit)
jadi, budak tu jatuh n kayu tu beralih ke  tempat lain..

nak d jadikan crita, time tu jugak la kaki aku melangkah kat kayu tu..
jadi, bila kayu tu dah beralih, berlubang la kan jambatan tu..

aku jatuh dalam lubang tu la..
huwaaaa..
malu + sakit + sedih....

rasa nak ketuk2 jak kepala budak yg terpijak kayu tu..
tp kesian pulak sbb dia pun jatuh jugak
lagipun bukan salah dia jugak kan..
budak2 mempamirkan muka simpati..
aduiii, maluuuuuuu...

saat tu jugak aku terfikir nak berenti keja...
nak berenti.. nak berenti.....
huhhuuhuhuhu....


No comments:

Post a Comment