Monday, June 20, 2011

angin.. angin...

kalau dulu, kami di janjikan NI
pastu skarang di bagitau pasal GSTT AKAN DI BERI LATIHAN...
aku rasa, xpayahla nak hebohkan dulu pasal ni kalau kata2 tu tak pasti akan di kota..
atau sekadar nak meraih undi..
tetttt.....
aku pun malas dah nak menaruh harapan dah..
angin..angin..........angin...
dan kalau dulu, mungkin aku teruja kalau ada kata2 macam tu..
tapi kini, x lagi..
malas dah nak berharap..

mood: GERAMJI



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 20, 2011

angin.. angin...

kalau dulu, kami di janjikan NI
pastu skarang di bagitau pasal GSTT AKAN DI BERI LATIHAN...
aku rasa, xpayahla nak hebohkan dulu pasal ni kalau kata2 tu tak pasti akan di kota..
atau sekadar nak meraih undi..
tetttt.....
aku pun malas dah nak menaruh harapan dah..
angin..angin..........angin...
dan kalau dulu, mungkin aku teruja kalau ada kata2 macam tu..
tapi kini, x lagi..
malas dah nak berharap..

mood: GERAMJI

No comments:

Post a Comment