zikrullah n doa

Monday, June 13, 2011

ohhhh tidakkkkk....


 
setelah bercuti selama 2 minggu..
ari ni aku kembali mengajar kafa..hehhehee....
geram betul la.... 
time cuti, xdela pulak tumbuh jerawat ni....
semalam tiba2 jak jerawat muncull...
besar lagi tu.....

macam mok tembak jak jerawat ni....
dahla betul2 kat tengah batang hidung.....
sampai studentku tegur tadi...

ohhh tidakkkkk...
 esok xnak g skolah...huhuhuhuuhu.



pastu handphone aku rosak pulak...
speaker rosak kot...
tapi masih boleh guna msg..huhuuhuh
siannnn aku.. gaji baru masuk...
xkan nak abiskan kat hp... 

argghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
 tension.. tension.. tension

 




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 13, 2011

ohhhh tidakkkkk....


 
setelah bercuti selama 2 minggu..
ari ni aku kembali mengajar kafa..hehhehee....
geram betul la.... 
time cuti, xdela pulak tumbuh jerawat ni....
semalam tiba2 jak jerawat muncull...
besar lagi tu.....

macam mok tembak jak jerawat ni....
dahla betul2 kat tengah batang hidung.....
sampai studentku tegur tadi...

ohhh tidakkkkk...
 esok xnak g skolah...huhuhuhuuhu.



pastu handphone aku rosak pulak...
speaker rosak kot...
tapi masih boleh guna msg..huhuuhuh
siannnn aku.. gaji baru masuk...
xkan nak abiskan kat hp... 

argghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
 tension.. tension.. tension

 


No comments:

Post a Comment