Saturday, June 25, 2011

Tahniah.. tahniah...


Habis dah MAHARAJA LAWAK.... 
mesti korang dah tau sape juara kan...
Walaupun rumah aku ni xde esrow warna,
aku tetap ikut prkembangan mhrja lawak ni..
apa susah kan... youtube kan ada..
xpayah mmbazir duit langgan astro warna...
membazir3....

boleh jugak download full episod...
aku simpan dr episod 1-13....
untuk tengok masa boring...
sapa nak, bgtau k..hek3...


Apapun, tahniah buat Kump SEPAH...
aku memang minat giler ngan kump ni....
Jep, Shuib & Mamat... korang memang terbaek...
baek punyeee.......
tanjat boboy bila sepah juara....hik3
sebab kan JOZAN selalu kat tgga teratas...
dah rezeki SEPAH kan...
korang memang layak bergelar maharaja lawak..
sebab tiap mggu prsembahan korang xpenah mengecewakan penonton...
 teruskan melawak k... hehehee





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, June 25, 2011

Tahniah.. tahniah...


Habis dah MAHARAJA LAWAK.... 
mesti korang dah tau sape juara kan...
Walaupun rumah aku ni xde esrow warna,
aku tetap ikut prkembangan mhrja lawak ni..
apa susah kan... youtube kan ada..
xpayah mmbazir duit langgan astro warna...
membazir3....

boleh jugak download full episod...
aku simpan dr episod 1-13....
untuk tengok masa boring...
sapa nak, bgtau k..hek3...


Apapun, tahniah buat Kump SEPAH...
aku memang minat giler ngan kump ni....
Jep, Shuib & Mamat... korang memang terbaek...
baek punyeee.......
tanjat boboy bila sepah juara....hik3
sebab kan JOZAN selalu kat tgga teratas...
dah rezeki SEPAH kan...
korang memang layak bergelar maharaja lawak..
sebab tiap mggu prsembahan korang xpenah mengecewakan penonton...
 teruskan melawak k... hehehee



No comments:

Post a Comment