Monday, June 27, 2011

tak tau la apa prasaan aku waktu ni..
tengah celaru..
jiwa kacau.....huhuhuhu
hari ni rasa betul2 xde semangat nak mengajar..
tak tau kenapa.
lepas aku terjatuh ari tu, semangat untuk mengajar dah berkurang..
mungkin semangat tu terjatuh skali ari tu kot...hahhaaa.
salah satu sebab jugak, sebab aku rasa kebanyakn murid aku tu dah xde semangat nak blajar lagi kot...
bila dorang dah macam tu, aku lagila takde semangat..
seriously, aku rasa nak berenti jakkkk.....
kalau aku dapat keja lain pas ni,
aku takkan berfikir pnjang untuk brenti..

Ya Allah, Kau ajarkan la aku untuk ikhlas mencurah ilmu ini...
kuatkan semangatku ini ya Allah...
kuatkan hatiku untuk terus bertahan di sini...
moga aku di permudahkan untuk menggapai redhaMU...

bila balik kat rumah, hp aku yg rosak tu dah siap d baiki..
orang tu hantar kat rumah.. kena bayar RM70..
mahal wooooo.. nyesal plak rasa sebab xhantar kat kedai guna waranty kad...
nyesal dulu pendapatan.. nyesal kmudian xde guna kan???
bila tengok hp aku tu, rasa nak nangis pulak....
huwaaaaaaaaaaaaa......
skressss sana sini...xde mood aku tengok hp tu...
stresssss.....



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 27, 2011

tak tau la apa prasaan aku waktu ni..
tengah celaru..
jiwa kacau.....huhuhuhu
hari ni rasa betul2 xde semangat nak mengajar..
tak tau kenapa.
lepas aku terjatuh ari tu, semangat untuk mengajar dah berkurang..
mungkin semangat tu terjatuh skali ari tu kot...hahhaaa.
salah satu sebab jugak, sebab aku rasa kebanyakn murid aku tu dah xde semangat nak blajar lagi kot...
bila dorang dah macam tu, aku lagila takde semangat..
seriously, aku rasa nak berenti jakkkk.....
kalau aku dapat keja lain pas ni,
aku takkan berfikir pnjang untuk brenti..

Ya Allah, Kau ajarkan la aku untuk ikhlas mencurah ilmu ini...
kuatkan semangatku ini ya Allah...
kuatkan hatiku untuk terus bertahan di sini...
moga aku di permudahkan untuk menggapai redhaMU...

bila balik kat rumah, hp aku yg rosak tu dah siap d baiki..
orang tu hantar kat rumah.. kena bayar RM70..
mahal wooooo.. nyesal plak rasa sebab xhantar kat kedai guna waranty kad...
nyesal dulu pendapatan.. nyesal kmudian xde guna kan???
bila tengok hp aku tu, rasa nak nangis pulak....
huwaaaaaaaaaaaaa......
skressss sana sini...xde mood aku tengok hp tu...
stresssss.....

No comments:

Post a Comment