Friday, January 21, 2011

oh my lady

lamanya x on9.....

walaupun baru sehari x on9...hi3.. =) sehari macam sebulan je

ari ni aku menghabiskan drama OH MY LADY...

 aku pinjam dvd dari ustazah kat skolah aku...
okla, best jugak crita tu...

lame dah aku tak memanjakan diri tengok crita koreaa.....hehehee

ape2 pun, jom kita cuci mata tengok pelakon2 crita ni... 


 




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 21, 2011

oh my lady

lamanya x on9.....

walaupun baru sehari x on9...hi3.. =) sehari macam sebulan je

ari ni aku menghabiskan drama OH MY LADY...

 aku pinjam dvd dari ustazah kat skolah aku...
okla, best jugak crita tu...

lame dah aku tak memanjakan diri tengok crita koreaa.....hehehee

ape2 pun, jom kita cuci mata tengok pelakon2 crita ni... 


 


No comments:

Post a Comment