Tuesday, January 4, 2011

hatiku luka lagi....

jiwang semacam jak kan tajuk entry aku ni.....
tapi xpe la.. adaku kesah????hahahahhaa

aku xtau mcm mana nak gmbarkan prasaan aku skarang...
mcm2 jak
sedih, keciwa, tension, terkilan.. mcm2 la......
sampai skarang aku masih belum dapat  panggilan dari PPD.....
tension dah aku..
hidupku dah xtenteram dah....
nak mandik pun rasa macam xbasah... sbb nak cepat...
nak melepas pun terpaksa kejap jak.. xboleh lama2 dalam bilik air..
yalah kan, takut PPD call.. xsuka la aku macam ni....
kadang2 rasa nak bawak jak HP tu kat bilik air.....
tapi, syg pulak.. takut rosak kena air.. 
memang tak berbaloi...
tadi kawanku msg kat fb..
katanya GSTT(Guru Sandaran Ter Tiut) x d uruskan PPD lagi...
aiii, mcm mana ni..
mcm xda harapan dah aku ni..
putus harapan dah...
tension!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dalam tension2 ni, hatiku mudah tersentuh tau..
kejap2 sedih....
rindu sangat2 nga warga SK Muhibbah..
bila lah aku nak kmbali kat sana...huhuhu

diaorang ni la yang membuatkan aku rindu
rindu dengan kenakalan dan soalan2 diorang yg mencuit hati....
aiiiii, rindu, rindu, rindu

 budak2 paling nakal.......

 ni budak paling dengar cakap n pndiam ckit...

 budak ni la yg bagik bunga kat aku... terkejut aku wehhhh... hahaha
sooo cute kan.... siti aisyah

 ni gengster tahun 2..... pernah nangis sbb kena tangan ngan aku...

 budak ppuan tahun 3 n budak laki tahun 2.....
tahun 3 kelas paling pandai...... 
sebabkan diaorang pndai, 
jadi bnyk la soalan yg menguji minda smpai aku sndiri xdapat jawab..
malu3......

 alalalaalalala.......
 
 budak tahun 4 & tahun 6.. boleh tahan jugak nakal...

 nakal tapi cute... shahdan

rahman

 budak ni slalu sangat aku kacau.... soooo cute...

kenangan Kem Bestari Solat...
mgkin ini pertama & terakhir aku join...
wallahualam...
harap bukan yg terakhir la...



kadang2 senyum sorang2 aku tengok picture studentku...
tapi time ni xblh tengok sngt..
taku mengalir air mata....
Ya ALLAH, kuatkan hatiku untuk menempuh ujianMu ini ya Allah....





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, January 4, 2011

hatiku luka lagi....

jiwang semacam jak kan tajuk entry aku ni.....
tapi xpe la.. adaku kesah????hahahahhaa

aku xtau mcm mana nak gmbarkan prasaan aku skarang...
mcm2 jak
sedih, keciwa, tension, terkilan.. mcm2 la......
sampai skarang aku masih belum dapat  panggilan dari PPD.....
tension dah aku..
hidupku dah xtenteram dah....
nak mandik pun rasa macam xbasah... sbb nak cepat...
nak melepas pun terpaksa kejap jak.. xboleh lama2 dalam bilik air..
yalah kan, takut PPD call.. xsuka la aku macam ni....
kadang2 rasa nak bawak jak HP tu kat bilik air.....
tapi, syg pulak.. takut rosak kena air.. 
memang tak berbaloi...
tadi kawanku msg kat fb..
katanya GSTT(Guru Sandaran Ter Tiut) x d uruskan PPD lagi...
aiii, mcm mana ni..
mcm xda harapan dah aku ni..
putus harapan dah...
tension!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dalam tension2 ni, hatiku mudah tersentuh tau..
kejap2 sedih....
rindu sangat2 nga warga SK Muhibbah..
bila lah aku nak kmbali kat sana...huhuhu

diaorang ni la yang membuatkan aku rindu
rindu dengan kenakalan dan soalan2 diorang yg mencuit hati....
aiiiii, rindu, rindu, rindu

 budak2 paling nakal.......

 ni budak paling dengar cakap n pndiam ckit...

 budak ni la yg bagik bunga kat aku... terkejut aku wehhhh... hahaha
sooo cute kan.... siti aisyah

 ni gengster tahun 2..... pernah nangis sbb kena tangan ngan aku...

 budak ppuan tahun 3 n budak laki tahun 2.....
tahun 3 kelas paling pandai...... 
sebabkan diaorang pndai, 
jadi bnyk la soalan yg menguji minda smpai aku sndiri xdapat jawab..
malu3......

 alalalaalalala.......
 
 budak tahun 4 & tahun 6.. boleh tahan jugak nakal...

 nakal tapi cute... shahdan

rahman

 budak ni slalu sangat aku kacau.... soooo cute...

kenangan Kem Bestari Solat...
mgkin ini pertama & terakhir aku join...
wallahualam...
harap bukan yg terakhir la...



kadang2 senyum sorang2 aku tengok picture studentku...
tapi time ni xblh tengok sngt..
taku mengalir air mata....
Ya ALLAH, kuatkan hatiku untuk menempuh ujianMu ini ya Allah....



No comments:

Post a Comment