Friday, January 14, 2011

Dalam Mihrab Cinta & Ngangkung

lewat aku tido mlm ni... internet tgah laju la katakan..
ambik kesempatan mendownload crita & mp3...
hehehee.. 
tp stakat ni baru je abis download part1 untuk crita ngangkung...
org kate best crita tu.. sbb tu lah nak dwnload n nak tgok.. nak g ke panggung xde duit...huwaaaaaaa.....
so, kita guna kan kemudahan yg ada kan...
jgn membazir bha....




slain tu juga, aku download  lagu2 OST DALAM MIHRAB CINTA....

adaptasi novel  karya HABIBURRAHMAN EL SHIRAZY...
setakat ni, semua lagunya best3 belaka..hehehe...
entaah bila la boleh tengok crita ni kan.... 
entah tahun depan, 2 tahun akan datang or beberapa tahun lagi ntah...
harap2 la dapat mendownload dan seterusnya menonton crita tu kan... :)
rindu sangat2 ngan AYATUL HUSNA...hehehee









0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 14, 2011

Dalam Mihrab Cinta & Ngangkung

lewat aku tido mlm ni... internet tgah laju la katakan..
ambik kesempatan mendownload crita & mp3...
hehehee.. 
tp stakat ni baru je abis download part1 untuk crita ngangkung...
org kate best crita tu.. sbb tu lah nak dwnload n nak tgok.. nak g ke panggung xde duit...huwaaaaaaa.....
so, kita guna kan kemudahan yg ada kan...
jgn membazir bha....




slain tu juga, aku download  lagu2 OST DALAM MIHRAB CINTA....

adaptasi novel  karya HABIBURRAHMAN EL SHIRAZY...
setakat ni, semua lagunya best3 belaka..hehehe...
entaah bila la boleh tengok crita ni kan.... 
entah tahun depan, 2 tahun akan datang or beberapa tahun lagi ntah...
harap2 la dapat mendownload dan seterusnya menonton crita tu kan... :)
rindu sangat2 ngan AYATUL HUSNA...hehehee







No comments:

Post a Comment