Friday, January 28, 2011

ketensionan melanda

selamat berhari jumaat semua.....
tension2.....
skarang ni aku berada kat quarters kakak ku....

tension3...
sbabnya, nak uruskan ujrah PTPTN...
ntah pape jak kan...

sapa dah merasa isi ujrah ni, mgkin akan mengalami ketensionan mcm aku...
nak isi ni, nak isi tu..... gila lah....

pastu nak jugak kita lekatkan setem HASIL....
bukannya seringgit dua,....
RM20 rggit tu........
xhabis2 nak membankruptkan org...

dahla tgah xde keja ni... hish...
pastu nak g pej duti setem lagi..
menyusahkan betulla,.....
dah ada on9, buat je la on9...
ni nak guna manual pulak....

letih tganku sign benda alah tu...
menyampahhhhhhhhhhhhh.......

ingatkan ujrah tu memudahkan kita......
tapi lagi menyusahkan lagi ade la....
tp tpksa la aku isi juga........
pasni xnak la suroh sedara mara aku pnjam dr PTPTN tu...
interst bnyk sgt.....
ntah2 dah jadi riba kan3... wallahualam.....

dahla menyampah dengan bunyi anjing kat luar tu... dr tadi je menyalak...
kang ada yg kena lempar ngan surat ptptn ni.....
haishhhhhhhhh....

hutang owh hutangggggg....
kalau la duit tu jatuh dari langit, kan bagus............huhuuh =(

 




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, January 28, 2011

ketensionan melanda

selamat berhari jumaat semua.....
tension2.....
skarang ni aku berada kat quarters kakak ku....

tension3...
sbabnya, nak uruskan ujrah PTPTN...
ntah pape jak kan...

sapa dah merasa isi ujrah ni, mgkin akan mengalami ketensionan mcm aku...
nak isi ni, nak isi tu..... gila lah....

pastu nak jugak kita lekatkan setem HASIL....
bukannya seringgit dua,....
RM20 rggit tu........
xhabis2 nak membankruptkan org...

dahla tgah xde keja ni... hish...
pastu nak g pej duti setem lagi..
menyusahkan betulla,.....
dah ada on9, buat je la on9...
ni nak guna manual pulak....

letih tganku sign benda alah tu...
menyampahhhhhhhhhhhhh.......

ingatkan ujrah tu memudahkan kita......
tapi lagi menyusahkan lagi ade la....
tp tpksa la aku isi juga........
pasni xnak la suroh sedara mara aku pnjam dr PTPTN tu...
interst bnyk sgt.....
ntah2 dah jadi riba kan3... wallahualam.....

dahla menyampah dengan bunyi anjing kat luar tu... dr tadi je menyalak...
kang ada yg kena lempar ngan surat ptptn ni.....
haishhhhhhhhh....

hutang owh hutangggggg....
kalau la duit tu jatuh dari langit, kan bagus............huhuuh =(

 


No comments:

Post a Comment