Monday, January 10, 2011

cerita hari ini

hmmmmmm... ari ni isnin.. esok selasa...
skarang ni aku berada d kuarters guru SK SG PINANG....
membawa diri ke sini..... 
merajuk ngan PPD la kononnya sbb diaorang tak call2 lagiii...huhuhu..
pagi tadi, sedang syiok2 layan tido dengan cuaca yg paling baek untuk tido, 
aku terima msg drp ustazah d skolah ku...
dia ckp, surat tawaran KAFA dah smpai...
mggu lepas dah smpai sebenarnya.. 
tapi krani tu x bagitau...
aiii, time aku dah lari baru nak smpai ke???? xpatut betul la...
 kakak tu ckp, GB suroh dia msg aku bagitau hal tu.....
ada gak borang urgent yg perlu d isi aku...huhuhuhu....
borang ape?? borang suroh menubuhkan jawatankuasa...
sapa pengerusi, sapa bndahari, sapa s/u..... sapa2 lagi la...
aiyaaa.. manyak susah woooo...
aku xtau nak buat mcm mana bnda tu..
dahla borang tu patutnya hantar selewatnya 7/1/10..
ari ni dah brapa hb dah..... biarlah kan...
lepas tu, aku dpt call dari kakak yg slalu urus bnda2 kafa ni....kira dia ketua kitaorg la..
dia suroh start kafa esok pulak..huhuhuh..
aku mntak tgguh la kan...
mggu dpn baru aku mula..hihihi...
wah... xsabar nak jumpa student2 ku yg d rindui tiap waktu...



oh ya, mengenai GSTT pulak...
GB ada tanya PPD..
Tau apa PPD ckp??
diaorang tengah tunggu arahan dari JPN...
sebab diaorang xda duit nak byr GSTT ( PAI )
stakat ni ada 45 kekosongan PAI kat sini..
banyak wooo.
persoalannya?? xkan la PPD ade duit??
pelik tapi benar...
JPN,
tolong la kami.. GSTT yg xde keja ni...huhuhuh ;( ...
mudah mudahan Allah permudahkan rezekiku ... aminnnn...




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, January 10, 2011

cerita hari ini

hmmmmmm... ari ni isnin.. esok selasa...
skarang ni aku berada d kuarters guru SK SG PINANG....
membawa diri ke sini..... 
merajuk ngan PPD la kononnya sbb diaorang tak call2 lagiii...huhuhu..
pagi tadi, sedang syiok2 layan tido dengan cuaca yg paling baek untuk tido, 
aku terima msg drp ustazah d skolah ku...
dia ckp, surat tawaran KAFA dah smpai...
mggu lepas dah smpai sebenarnya.. 
tapi krani tu x bagitau...
aiii, time aku dah lari baru nak smpai ke???? xpatut betul la...
 kakak tu ckp, GB suroh dia msg aku bagitau hal tu.....
ada gak borang urgent yg perlu d isi aku...huhuhuhu....
borang ape?? borang suroh menubuhkan jawatankuasa...
sapa pengerusi, sapa bndahari, sapa s/u..... sapa2 lagi la...
aiyaaa.. manyak susah woooo...
aku xtau nak buat mcm mana bnda tu..
dahla borang tu patutnya hantar selewatnya 7/1/10..
ari ni dah brapa hb dah..... biarlah kan...
lepas tu, aku dpt call dari kakak yg slalu urus bnda2 kafa ni....kira dia ketua kitaorg la..
dia suroh start kafa esok pulak..huhuhuh..
aku mntak tgguh la kan...
mggu dpn baru aku mula..hihihi...
wah... xsabar nak jumpa student2 ku yg d rindui tiap waktu...



oh ya, mengenai GSTT pulak...
GB ada tanya PPD..
Tau apa PPD ckp??
diaorang tengah tunggu arahan dari JPN...
sebab diaorang xda duit nak byr GSTT ( PAI )
stakat ni ada 45 kekosongan PAI kat sini..
banyak wooo.
persoalannya?? xkan la PPD ade duit??
pelik tapi benar...
JPN,
tolong la kami.. GSTT yg xde keja ni...huhuhuh ;( ...
mudah mudahan Allah permudahkan rezekiku ... aminnnn...


No comments:

Post a Comment