Saturday, May 7, 2011

Ceritera Ceritera




semalam aku baru jak menghabiskan KCB-Meraih Ridho Ilahi...nak komen sikit :

 ~ ending crita ni xbrape best la.. sebab tak pasti sama ada Husna akan mendapat jantung or tidak.... sebab ibu kepada Dr Fajar belum meninggal...

~ sepanjang menonton crita ni, aku tertanya tnya, mana Ustazah Qanita... aku mati2 ingt Furqan yg hensome tu xjadi kawen ngan Ustazah Qanita... pertanyaan dalam hatiku tu terjawab bila crita dekat2 nak abis.. xingt episod brapa.. rupanya dorang dah kawen... dan ustazah tu tinggal kat Solo... tapi sampai hujung crita pun xnampak batang hidung ustazah tu.. tapi xkesah la...

~ Yang aku puas ati sgt2 ngan crita ni, Husna dengan Ustaz Ilyas berkahwin jugak semasa Husna terlantar kat hospital tu... happy ending la crita ni.. lama wooo aku tunggu dorang kawen.. xjemput aku pun kan.. xpe2....

~ dan dapatku simpulkan kat sini, aku lebih suka KCB-Ramadhan Spesial dulu....hehehehe.... 


 Lepas ni nak tengok Dalam Mihrab Cinta pulak... hehehee.. 
baru je abis download.....
lama betul aku tunggu crita ni...
crita ni dah d tayang bulan 12 thn lepas lagi... skarang baru ada..
xpayah tunggu crita ni d siar kat panggung di Malaysia ni....
jangan bermimpi la kan.. kalo crita omputeh berlambak jak kan...kan3.. 
sape stuju angkat kaki... =)


 
Apapun, Ustaz Abdullah Khairul Azam tetap Kacak di mataku...hahahhahaa.... 
nak cari lelaki macam Ustaz Azam la.. ade x????





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, May 7, 2011

Ceritera Ceritera




semalam aku baru jak menghabiskan KCB-Meraih Ridho Ilahi...nak komen sikit :

 ~ ending crita ni xbrape best la.. sebab tak pasti sama ada Husna akan mendapat jantung or tidak.... sebab ibu kepada Dr Fajar belum meninggal...

~ sepanjang menonton crita ni, aku tertanya tnya, mana Ustazah Qanita... aku mati2 ingt Furqan yg hensome tu xjadi kawen ngan Ustazah Qanita... pertanyaan dalam hatiku tu terjawab bila crita dekat2 nak abis.. xingt episod brapa.. rupanya dorang dah kawen... dan ustazah tu tinggal kat Solo... tapi sampai hujung crita pun xnampak batang hidung ustazah tu.. tapi xkesah la...

~ Yang aku puas ati sgt2 ngan crita ni, Husna dengan Ustaz Ilyas berkahwin jugak semasa Husna terlantar kat hospital tu... happy ending la crita ni.. lama wooo aku tunggu dorang kawen.. xjemput aku pun kan.. xpe2....

~ dan dapatku simpulkan kat sini, aku lebih suka KCB-Ramadhan Spesial dulu....hehehehe.... 


 Lepas ni nak tengok Dalam Mihrab Cinta pulak... hehehee.. 
baru je abis download.....
lama betul aku tunggu crita ni...
crita ni dah d tayang bulan 12 thn lepas lagi... skarang baru ada..
xpayah tunggu crita ni d siar kat panggung di Malaysia ni....
jangan bermimpi la kan.. kalo crita omputeh berlambak jak kan...kan3.. 
sape stuju angkat kaki... =)


 
Apapun, Ustaz Abdullah Khairul Azam tetap Kacak di mataku...hahahhahaa.... 
nak cari lelaki macam Ustaz Azam la.. ade x????



No comments:

Post a Comment