Monday, May 23, 2011

Gilo....

Hari ni, aku mghadiri ujian kecergasan KEMAS...
aduiii, xsgka macam ni terjadi..
tau x, kitaorang kena berlari/berjalan 2.4 km.. giloo...
letih sgt2..
rasa mcm nak pngsan jak tadi...
orang tu cakap, xpe kalau tak mampu, boleh berhenti..
tapi xnak la.. alang2 jugak kannnn..
kitaorang kena buat 6 pusingan trek.... besar trek tu... ala, trek untuk org berlari time sukan tuu..
dahla lepas tu, nak balik, kena tunggu bus....
tau brapa lama tunggu... 
2 jam lebih.. aduii, buang masanya...
nasib baek ada geng..
xde la rasa sgt tggu bus..
sian aku kan..hehe..
kesan drpada ujian kecergasan tadi,
badanku dah berbau macam2 minyak.hahaha..
sakit kaki, sakit belakang.. 
kaki pun dah bertempek ngan detox foot...
ari ni tempek 4 skali detox tu..2 kat sebelah kanan.. 2 kat kaki kiri..hahahaa
muka pun dah burn ni.. mcm mana esok......
kawan2 doakan aku berjaya k...
betul2 nak carik keja lain ni..huhuhu...
mudah mudahan ada kemudahan untuk aku esok..
amin ya rabbal 'alamin....



0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, May 23, 2011

Gilo....

Hari ni, aku mghadiri ujian kecergasan KEMAS...
aduiii, xsgka macam ni terjadi..
tau x, kitaorang kena berlari/berjalan 2.4 km.. giloo...
letih sgt2..
rasa mcm nak pngsan jak tadi...
orang tu cakap, xpe kalau tak mampu, boleh berhenti..
tapi xnak la.. alang2 jugak kannnn..
kitaorang kena buat 6 pusingan trek.... besar trek tu... ala, trek untuk org berlari time sukan tuu..
dahla lepas tu, nak balik, kena tunggu bus....
tau brapa lama tunggu... 
2 jam lebih.. aduii, buang masanya...
nasib baek ada geng..
xde la rasa sgt tggu bus..
sian aku kan..hehe..
kesan drpada ujian kecergasan tadi,
badanku dah berbau macam2 minyak.hahaha..
sakit kaki, sakit belakang.. 
kaki pun dah bertempek ngan detox foot...
ari ni tempek 4 skali detox tu..2 kat sebelah kanan.. 2 kat kaki kiri..hahahaa
muka pun dah burn ni.. mcm mana esok......
kawan2 doakan aku berjaya k...
betul2 nak carik keja lain ni..huhuhu...
mudah mudahan ada kemudahan untuk aku esok..
amin ya rabbal 'alamin....

No comments:

Post a Comment