Sunday, December 4, 2011

Jom main masak-masak

Hehehheee....... Aku nak tersengeh-sengeh dulu, boleh tak????
jumaat lepas kitaorang ada buat praktikal masak..fuhhhh, macam apa ntah.. lama dah xmasuk dapur ni(bunyi macam selalu je aku masuk dapur).....hihihihihihi
kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan n 5 org dalam 1 kumpulan tu... pastu resepi n menu semua dah d tentukan.. kami dapat roti sardin n mee goreng.. sooo far, sooo gud..... sebab ada resepi kan.. lagipun ada org yg memang pakar memasak dlm kump aku ni..... senang ckit... dia masak tnpa mntk tolong kami.. aku cuma tolong potong2 n kemas2.. ok kan?? 8least xdela kotor sangat..hehehee..

jom la layan gambar2 yg sempat d ambik time memasak tu....

 -tengah potong lobak pun sempat posing kannnn...-

 -Roti sardin-

 -jgn hairan yerrr... kitaorg terlebih peramah, smpaikan kalo brgambo pun org akan mnyampuk..hehehe-



 -posing sebelum presentation mknan-


 -ni gmbar candid-

 -ni pun gmbar candid... apapun, jerawat ku tetap nampak.....-hehehee


2 comments:

eLLe said...

http://rhayelle@blogspot.com--->nana aq tok hehe

NaNaSoHa said...

wokehhhhh..hehhee

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 4, 2011

Jom main masak-masak

Hehehheee....... Aku nak tersengeh-sengeh dulu, boleh tak????
jumaat lepas kitaorang ada buat praktikal masak..fuhhhh, macam apa ntah.. lama dah xmasuk dapur ni(bunyi macam selalu je aku masuk dapur).....hihihihihihi
kami dibahagikan kepada beberapa kumpulan n 5 org dalam 1 kumpulan tu... pastu resepi n menu semua dah d tentukan.. kami dapat roti sardin n mee goreng.. sooo far, sooo gud..... sebab ada resepi kan.. lagipun ada org yg memang pakar memasak dlm kump aku ni..... senang ckit... dia masak tnpa mntk tolong kami.. aku cuma tolong potong2 n kemas2.. ok kan?? 8least xdela kotor sangat..hehehee..

jom la layan gambar2 yg sempat d ambik time memasak tu....

 -tengah potong lobak pun sempat posing kannnn...-

 -Roti sardin-

 -jgn hairan yerrr... kitaorg terlebih peramah, smpaikan kalo brgambo pun org akan mnyampuk..hehehe-



 -posing sebelum presentation mknan-


 -ni gmbar candid-

 -ni pun gmbar candid... apapun, jerawat ku tetap nampak.....-hehehee

2 comments: