Wednesday, March 9, 2011

Cerita kanak kanak....

jom layan picture2 kat bwh ni k..
katon2 yg mengiringi masa kecikku....
smpaikan geng aku pun nama kump sailormoon...
siap ada nama lagi untuk sorg2...
aku sailorvenus..sbb tu la aku ingt nama betulnya.. minako aino....
siap smpan lagi biodata diaorg...
mcm la betul biodata tu.....
ntah pa2 jak...
budak2 la katakan...
skrg ni siri ni d siarkan kat ntv7 pulak...
xsbar nak tengok........
wajib tonton ni...hehehehe



Sailormoon

 Sailor Venus / Minako Aino


Sailor Mars


Sailor Jupiter



Sailor Mercury



lagu sailormoon; 
maafku tak pernah berterus terang,
bukan ku tak mmpercayainya,
namun sebelumku berganti rupa,
ingin aku menemui...
ku kan bermandi cahaya bulan
yang cemerlang d malam yg cerah
memang telah lama ku rasa
ingin menolong yg lemah...
tiba2 keajaiban terjadi
kekuatan muncul d diri.....
untuk melawan segala kejahatan..
kekuatanku harus d gunakan
menegakkan segala kebenaran..
ini keajaiban alam..
aku mmpercayainya...
ini keajaiban alam...

smpai situ je aku ingt..lupa dah..mklum la, dah lebih 10 tahun berlalu...

mood>>>> teringat zaman kanak2... kenangan terindah dlm hidup...
tanpa ada beban, tanpa ada masalah....
kalau la boleh kmbali ke zaman kanak2 kan bagus..huhuhu =(





2 comments:

Aefa Aerisya said...

ada ka cita tok men gik?? kmk dolok sik brapa minat hehe

NaNaSoHa said...

ada pa.. coming soon.. xtauk la bila..sbb kmk tgga iklan mala jak nya pdh coming soon...hehehe...
sailormoon n dragon ball skali

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 9, 2011

Cerita kanak kanak....

jom layan picture2 kat bwh ni k..
katon2 yg mengiringi masa kecikku....
smpaikan geng aku pun nama kump sailormoon...
siap ada nama lagi untuk sorg2...
aku sailorvenus..sbb tu la aku ingt nama betulnya.. minako aino....
siap smpan lagi biodata diaorg...
mcm la betul biodata tu.....
ntah pa2 jak...
budak2 la katakan...
skrg ni siri ni d siarkan kat ntv7 pulak...
xsbar nak tengok........
wajib tonton ni...hehehehe



Sailormoon

 Sailor Venus / Minako Aino


Sailor Mars


Sailor Jupiter



Sailor Mercury



lagu sailormoon; 
maafku tak pernah berterus terang,
bukan ku tak mmpercayainya,
namun sebelumku berganti rupa,
ingin aku menemui...
ku kan bermandi cahaya bulan
yang cemerlang d malam yg cerah
memang telah lama ku rasa
ingin menolong yg lemah...
tiba2 keajaiban terjadi
kekuatan muncul d diri.....
untuk melawan segala kejahatan..
kekuatanku harus d gunakan
menegakkan segala kebenaran..
ini keajaiban alam..
aku mmpercayainya...
ini keajaiban alam...

smpai situ je aku ingt..lupa dah..mklum la, dah lebih 10 tahun berlalu...

mood>>>> teringat zaman kanak2... kenangan terindah dlm hidup...
tanpa ada beban, tanpa ada masalah....
kalau la boleh kmbali ke zaman kanak2 kan bagus..huhuhu =(



2 comments:

  1. ada ka cita tok men gik?? kmk dolok sik brapa minat hehe

    ReplyDelete
  2. ada pa.. coming soon.. xtauk la bila..sbb kmk tgga iklan mala jak nya pdh coming soon...hehehe...
    sailormoon n dragon ball skali

    ReplyDelete