Friday, December 3, 2010

yuhuuuu....

yuhuuuuu....
setelah seminggu x memblog, akhernya....
bizi la aku skarang... bizi ngan khidupan seharian..
lepas blik dr sabah, aku smbg keja sbg "guard kiut"....
hahahahaaa.. :)
terpaksa gi ke skolah tiap hari....
kerja yg mmboringkan...
tp apa blh buat, tpaksa jugak aku g skolah..
kalo x, gaji kena potong..huhuhuu..
biasala kan, "pekerja kontrak.."
jom kita tgok pic2 yg smpat aku ambik time d sabah mgu lpas....hehehe

 gmbar di KK 

 cantik kan?????

 ni dekat Kpg Naradau, Ranau... kpg kakak iparku...... ktorg tggal dekat2 cni tau... sejuk..... tp takut la sbb prjalanan kat sane kena lalu lereng2 bukit.. ada gaung lg tu..... advnture la....... :)


 gmbar candid


 ni lepas akad nikah.......


 majlis memotong kek....


 majlis bersanding.....


 kat cni la kami tggal... best sgt2.. bilik besar wooooo.....


 jalan2 d pasar malam...


 jalan2 lagiii...hehehe


 ni gambar aku time nak g jalan ni... dekat bilik hotel..


selesai akad nikah

 ~ psttttttt.... aku mls nak uplaod pic bnyk2... coz kat fb aku dah bnyk pic dah...ahahaha..... tgokla fb aku k.. :)


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, December 3, 2010

yuhuuuu....

yuhuuuuu....
setelah seminggu x memblog, akhernya....
bizi la aku skarang... bizi ngan khidupan seharian..
lepas blik dr sabah, aku smbg keja sbg "guard kiut"....
hahahahaaa.. :)
terpaksa gi ke skolah tiap hari....
kerja yg mmboringkan...
tp apa blh buat, tpaksa jugak aku g skolah..
kalo x, gaji kena potong..huhuhuu..
biasala kan, "pekerja kontrak.."
jom kita tgok pic2 yg smpat aku ambik time d sabah mgu lpas....hehehe

 gmbar di KK 

 cantik kan?????

 ni dekat Kpg Naradau, Ranau... kpg kakak iparku...... ktorg tggal dekat2 cni tau... sejuk..... tp takut la sbb prjalanan kat sane kena lalu lereng2 bukit.. ada gaung lg tu..... advnture la....... :)


 gmbar candid


 ni lepas akad nikah.......


 majlis memotong kek....


 majlis bersanding.....


 kat cni la kami tggal... best sgt2.. bilik besar wooooo.....


 jalan2 d pasar malam...


 jalan2 lagiii...hehehe


 ni gambar aku time nak g jalan ni... dekat bilik hotel..


selesai akad nikah

 ~ psttttttt.... aku mls nak uplaod pic bnyk2... coz kat fb aku dah bnyk pic dah...ahahaha..... tgokla fb aku k.. :)

No comments:

Post a Comment