Thursday, December 16, 2010

demammmm

lama dah x memblog kan diri......hehehe :)
setelah pulih dr demam.. uii, lama jg aku demam erk..... 3 ari jg la....
xpenah la aku demam mcm ni.. 
mgkin xcukup rehat kot...
yala, smggu dua ni sibuk ngan perkahwinan abg2ku....

dan semalam aku mencemar duli.. setelah 9 tahun x gi ke klinik, aku akhirnya gi klinik... kih3
xtahan la... penin semacam jak kepalaku....
ubat pun blm habis mkn lagik... malasss......
sekarang demam2 tu msh ada.. tp xdala teruk sgt.....
selera mkn hilang......
kalo mkn pun confirm lepas tu muntah balik..
kalo smggu aku mcm ni, kurus la agaknya... agaknyaa la...hehehe


untuk perkongsian...

Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu penyakit dan sejenisnya, melainkan Allah akan mengugurkan bersamanya dosa-dosanya seperti pohon yang mengugurkan daun-daunnya”.
(HR. Bukhari no. 5660 dan Muslim no. 2571).

Janganlah kamu mencaci-maki penyakit demam, karena sesungguhnya (dengan penyakit itu) Allah akan menghapuskan dosa-dosa anak Adam sebagaimana tungku api menghilangkan kotoran-kotoran besi”. (HR. Muslim no. 2575).








0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, December 16, 2010

demammmm

lama dah x memblog kan diri......hehehe :)
setelah pulih dr demam.. uii, lama jg aku demam erk..... 3 ari jg la....
xpenah la aku demam mcm ni.. 
mgkin xcukup rehat kot...
yala, smggu dua ni sibuk ngan perkahwinan abg2ku....

dan semalam aku mencemar duli.. setelah 9 tahun x gi ke klinik, aku akhirnya gi klinik... kih3
xtahan la... penin semacam jak kepalaku....
ubat pun blm habis mkn lagik... malasss......
sekarang demam2 tu msh ada.. tp xdala teruk sgt.....
selera mkn hilang......
kalo mkn pun confirm lepas tu muntah balik..
kalo smggu aku mcm ni, kurus la agaknya... agaknyaa la...hehehe


untuk perkongsian...

Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu penyakit dan sejenisnya, melainkan Allah akan mengugurkan bersamanya dosa-dosanya seperti pohon yang mengugurkan daun-daunnya”.
(HR. Bukhari no. 5660 dan Muslim no. 2571).

Janganlah kamu mencaci-maki penyakit demam, karena sesungguhnya (dengan penyakit itu) Allah akan menghapuskan dosa-dosa anak Adam sebagaimana tungku api menghilangkan kotoran-kotoran besi”. (HR. Muslim no. 2575).






No comments:

Post a Comment