Sunday, December 19, 2010

Biarlah YM berbicara




baru habis mmbaca BIARLAH YM BERBICARA... komen aku??? syiok sgt2.. best3...... xrugila kalo baca novel tu... blh gak baca on9 kat sini.... tp aku lebih suka baca novel la.. sbb kalo baca on9, xleh baring2.. kalo baca novel blh la baring2.. baca dlm toilet pun blh kot...hihihihi....

bila dah abis baca novel ni, rasa mcm nak cari kekasih kat ym la pulak...hahahaha.. gatai...... pengaruh novel la katakn.....  ;)

sinopsis BIARLAH YM BERBICARA:

Abang Kamal Walaupun segunung cinta yang kau hadiahkan padaku, terasa tidak akan merawat pedih tingkahmu pada diri ini. Namun, mengapa ketulusanmu akhirnya memercik simpati di hati? Membuat hatiku berlagu sendu? Mengalun irama indah di hati…

Encik Firdaus Memandang wajahmu, mengapa debar sering bertandang? Cintakah itu? Sungguh aku tidak pasti kerana cinta memang tidak pernah wujud di hati ini. Dan kalau bukan cinta, kenapa pula cemburu sering mengejar langkah ini? Cemburu pada bahagiamu yang tidak bertepi…

Charming… Siapa pun engkau, mengapa aku rasa begitu rapat padamu? Hatiku begitu hampir denganmu. Derai tawamu, membelai bahagiaku. Bicara tanpa wajahmu, membuat aku kelemasan menanggung rindu. Sungguh aku ingin mewujudkanmu di alam nyata. Namun, keberanian tidak pernah muncul di hati ini, sedang citaku cuma satu. Menjadi suri di hatimu…

AkuAku penasaran sendiri. Penasaran dalam mencari erti cemburu dan rindu. Mentafsir di mana letaknya cinta, sayang dan simpati. Kelirunya pabila semua rasa berkumpul menagih pada hati yang satu. Sungguh aku penasaran melalui simpang-siur permainan duniawi ini….


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, December 19, 2010

Biarlah YM berbicara




baru habis mmbaca BIARLAH YM BERBICARA... komen aku??? syiok sgt2.. best3...... xrugila kalo baca novel tu... blh gak baca on9 kat sini.... tp aku lebih suka baca novel la.. sbb kalo baca on9, xleh baring2.. kalo baca novel blh la baring2.. baca dlm toilet pun blh kot...hihihihi....

bila dah abis baca novel ni, rasa mcm nak cari kekasih kat ym la pulak...hahahaha.. gatai...... pengaruh novel la katakn.....  ;)

sinopsis BIARLAH YM BERBICARA:

Abang Kamal Walaupun segunung cinta yang kau hadiahkan padaku, terasa tidak akan merawat pedih tingkahmu pada diri ini. Namun, mengapa ketulusanmu akhirnya memercik simpati di hati? Membuat hatiku berlagu sendu? Mengalun irama indah di hati…

Encik Firdaus Memandang wajahmu, mengapa debar sering bertandang? Cintakah itu? Sungguh aku tidak pasti kerana cinta memang tidak pernah wujud di hati ini. Dan kalau bukan cinta, kenapa pula cemburu sering mengejar langkah ini? Cemburu pada bahagiamu yang tidak bertepi…

Charming… Siapa pun engkau, mengapa aku rasa begitu rapat padamu? Hatiku begitu hampir denganmu. Derai tawamu, membelai bahagiaku. Bicara tanpa wajahmu, membuat aku kelemasan menanggung rindu. Sungguh aku ingin mewujudkanmu di alam nyata. Namun, keberanian tidak pernah muncul di hati ini, sedang citaku cuma satu. Menjadi suri di hatimu…

AkuAku penasaran sendiri. Penasaran dalam mencari erti cemburu dan rindu. Mentafsir di mana letaknya cinta, sayang dan simpati. Kelirunya pabila semua rasa berkumpul menagih pada hati yang satu. Sungguh aku penasaran melalui simpang-siur permainan duniawi ini….

No comments:

Post a Comment