Sunday, October 9, 2011

Bahan Bantu Mengajar

Salam semua.... pe khabar korang2?? sihat ka sakit macam aku ni??? Homesick la katakan..hihihihi.,.. (org homesick pun blh ktawa kan.. pelik2 )
Cuti2 ni adalah masa yg best untuk merelaxkan diri...
Tapi bukan kami.... aduiya......
Sekarang ni sedang sibuk2 n menyibukkan diri menggunting bahan2 yg d beri.. susah wooo.. sebab kecik2 kan... pastu kena gnting ikut bntuk hruf pulak tu..huwaaaaaa..
sampai lebam2 dah tangan ni..
pasni nak kena lekat2 lagi kat kotak2..
alamatnya terlebihla muatan kargo aku time mok balik srwak nnti..
nak mengangkut BBM, nota n bnda2 alah yg lain..huhuhuhu..\
sapa yg bnyk duit tu, blh bagi kat aku x?? hehehee






 - ni xyah gnting la..hahahaa.. tp besar la.. nak angkut naik belon nanti..._hihih



1 comments:

seh said...

gunting, jgn x gunting...hehehe.........biasa2kan dirik ngan keja2 cikgu.....hi

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, October 9, 2011

Bahan Bantu Mengajar

Salam semua.... pe khabar korang2?? sihat ka sakit macam aku ni??? Homesick la katakan..hihihihi.,.. (org homesick pun blh ktawa kan.. pelik2 )
Cuti2 ni adalah masa yg best untuk merelaxkan diri...
Tapi bukan kami.... aduiya......
Sekarang ni sedang sibuk2 n menyibukkan diri menggunting bahan2 yg d beri.. susah wooo.. sebab kecik2 kan... pastu kena gnting ikut bntuk hruf pulak tu..huwaaaaaa..
sampai lebam2 dah tangan ni..
pasni nak kena lekat2 lagi kat kotak2..
alamatnya terlebihla muatan kargo aku time mok balik srwak nnti..
nak mengangkut BBM, nota n bnda2 alah yg lain..huhuhuhu..\
sapa yg bnyk duit tu, blh bagi kat aku x?? hehehee






 - ni xyah gnting la..hahahaa.. tp besar la.. nak angkut naik belon nanti..._hihih

1 comment:

  1. gunting, jgn x gunting...hehehe.........biasa2kan dirik ngan keja2 cikgu.....hi

    ReplyDelete