Wednesday, October 5, 2011

Aktiviti yang tak pernah habis...

Salam Semua.. ape khabar korang?? chewahhh...
nak kgsi sikit gambar2 yg aku ambik time ari Potensi Tabika Kemas ari sabtu lepas.. n Gmbar2 time mendaki bukit Melawati... tp xde la aku dalam tu.. skrang ni macam dah malas nak ambik gmbar sndiri... Muka tak lawa..hihihihi.. ok2.. jom layan gambar2 ni........


 ni tempat meninjau anak bulan.. kalau nak pose tu, blh la gi sini... =)


  - Rumah Api-

 ni tempat pancung kepala org zaman dolu2.... kat bawah batu tu busung tau.. 
tahan kan.. dah bratus tahun dah....


 Ni tempat plg spesial..hehehee.. tempat aku kursus skrang ni.. =)


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, October 5, 2011

Aktiviti yang tak pernah habis...

Salam Semua.. ape khabar korang?? chewahhh...
nak kgsi sikit gambar2 yg aku ambik time ari Potensi Tabika Kemas ari sabtu lepas.. n Gmbar2 time mendaki bukit Melawati... tp xde la aku dalam tu.. skrang ni macam dah malas nak ambik gmbar sndiri... Muka tak lawa..hihihihi.. ok2.. jom layan gambar2 ni........


 ni tempat meninjau anak bulan.. kalau nak pose tu, blh la gi sini... =)


  - Rumah Api-

 ni tempat pancung kepala org zaman dolu2.... kat bawah batu tu busung tau.. 
tahan kan.. dah bratus tahun dah....


 Ni tempat plg spesial..hehehee.. tempat aku kursus skrang ni.. =)

No comments:

Post a Comment