Thursday, February 17, 2011

Salah Sapa???????????????



❝Sedikit Cerita Tentang Surat ni ❞

❤ aku trima surat CHENTA ni semalam..... 
dialog GB " ada ka krani berik surat ngan kitak".. 
weeeeee, ingtkn surat ape.... rupanya surat ni... 

❤ hairan.. surat ni bertarikh 7Jan... adakah mereka melakukan kesalahan lagi setelah tersalah memasukkan duit ke dlm akaun aku...mmg ngokngek je org tu.... bongok... xlogik la surat tu 7jan sebab gaji masuk 24 Jan......

 ❤tgok betul2 pada surat tu.. GB sign 9FEB... mksudnya surat tu dah tiba lama dah.. kenapa baru d beri mggu lepas... tu pun GB yg bagi kat aku.. kira la brapa kama surat tu kat tangan kerani... tu pun nasib baek la GB bagi kat aku mggu lepas.. GB bagi tau.. bukan krani...

❤mmg benar, mereka juga manusia biasa.... blh melakukan kesalahan.. tp bagi aku, kesalahan kali ni xdpt ku trima la..... DUIT masuk ke dlm akaun 1030.. pastu nak mntak balik 1140... kira la brapa bezanya....
dlm RM110 beza kan... mmgla duit tu masuk dlm KWSP. tapi, ape kata "korang" yg tersalah masuk tu buat KUTIPAN BALIK KAT KWSP tu.... barula elok...

❤bagi aku, ni mmg mengANIAYA org tau.. bukan aku sorg je yg terkena.. msti ramai lagi yg terkena..... nak TAMBAH RM110 guna duit sendiri??? huh, bagi yg ada kerja blh la tmbah... kalo yg xkerja??? mana nak dpt duit... fikir la wehhhh.......kesian la "manusia yg di aniaya" korang.....
please la PPD... menyampah dah aku.... 

❤konon xde bdget nak byr GSTT pai.. citttttt..... nape GSTT sbjek lain boleh pulak...

❤lantak la, mls la aku nak peduli........

❤kalau gji KAFA aku blm masuk mggu depan, tpksa la aku korek tabung azimatku iniii.....
xpe, ari ni ari korang.. esok lusa ari aku pulak..xpe2....








❤ape pulak kaitan ngan laskar pelangi ni erk...hahhahaa (ketawa dlm keGERAMan)..
GERAMJI aku niiiii.. tu lah smpai tulis point ni guna luvvvv.. luv u PPD..... wekkkkkkkkk.. menyampah aku





0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, February 17, 2011

Salah Sapa???????????????



❝Sedikit Cerita Tentang Surat ni ❞

❤ aku trima surat CHENTA ni semalam..... 
dialog GB " ada ka krani berik surat ngan kitak".. 
weeeeee, ingtkn surat ape.... rupanya surat ni... 

❤ hairan.. surat ni bertarikh 7Jan... adakah mereka melakukan kesalahan lagi setelah tersalah memasukkan duit ke dlm akaun aku...mmg ngokngek je org tu.... bongok... xlogik la surat tu 7jan sebab gaji masuk 24 Jan......

 ❤tgok betul2 pada surat tu.. GB sign 9FEB... mksudnya surat tu dah tiba lama dah.. kenapa baru d beri mggu lepas... tu pun GB yg bagi kat aku.. kira la brapa kama surat tu kat tangan kerani... tu pun nasib baek la GB bagi kat aku mggu lepas.. GB bagi tau.. bukan krani...

❤mmg benar, mereka juga manusia biasa.... blh melakukan kesalahan.. tp bagi aku, kesalahan kali ni xdpt ku trima la..... DUIT masuk ke dlm akaun 1030.. pastu nak mntak balik 1140... kira la brapa bezanya....
dlm RM110 beza kan... mmgla duit tu masuk dlm KWSP. tapi, ape kata "korang" yg tersalah masuk tu buat KUTIPAN BALIK KAT KWSP tu.... barula elok...

❤bagi aku, ni mmg mengANIAYA org tau.. bukan aku sorg je yg terkena.. msti ramai lagi yg terkena..... nak TAMBAH RM110 guna duit sendiri??? huh, bagi yg ada kerja blh la tmbah... kalo yg xkerja??? mana nak dpt duit... fikir la wehhhh.......kesian la "manusia yg di aniaya" korang.....
please la PPD... menyampah dah aku.... 

❤konon xde bdget nak byr GSTT pai.. citttttt..... nape GSTT sbjek lain boleh pulak...

❤lantak la, mls la aku nak peduli........

❤kalau gji KAFA aku blm masuk mggu depan, tpksa la aku korek tabung azimatku iniii.....
xpe, ari ni ari korang.. esok lusa ari aku pulak..xpe2....








❤ape pulak kaitan ngan laskar pelangi ni erk...hahhahaa (ketawa dlm keGERAMan)..
GERAMJI aku niiiii.. tu lah smpai tulis point ni guna luvvvv.. luv u PPD..... wekkkkkkkkk.. menyampah aku



No comments:

Post a Comment