Monday, February 7, 2011

nyum3...

nyum3...hehehe..
sape penah makan "mee mantak"??? angkat tangan
mee mantak= mee mentah...
sedap woooooo...
sape2 yg pernah duduk kat asrama mgkin penah makan kot...
termasuk la aku ni..hehehee..
lame dah xmerasa mkn mee mentah sejak2 tggal d rumah....
ari ni aku mkn lagi...
suroh student beli kat kedai waktu rehat kelas kafa....
pastu mkn ramai2 ngan diaorang....
ckit je aku mkn.. diaorg yg lebih pulak....
melampau betui...hahaahahaaa....
banyak2 mee mentah kan, aku suka mkn yg LEE FAH punya....
sedap.... rangup....
tau mcm mane nak mkn???
mcm iklan mamee jg bah...
renyuk, goncang, makan......
nyum3... sedapnyeeeeeeeeeeeeee...


 ni lah rupa mee lee fah ~ bagi sesiapa yg xtau la...~



nyum3... rangupnyeeeee, renyuk goncang makan



AWAS; INI BUKAN IKLAN ATAU PROMOSI LEE FAH MEE.. hehehe



2 comments:

seh said...

haha...ingtkan promote mee lee fah tek..kuang3...

NaNaSoHa said...

hahhhahaa.. smbil2 ya promote juak bah..kelak claim ngak cdak lee fah

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, February 7, 2011

nyum3...

nyum3...hehehe..
sape penah makan "mee mantak"??? angkat tangan
mee mantak= mee mentah...
sedap woooooo...
sape2 yg pernah duduk kat asrama mgkin penah makan kot...
termasuk la aku ni..hehehee..
lame dah xmerasa mkn mee mentah sejak2 tggal d rumah....
ari ni aku mkn lagi...
suroh student beli kat kedai waktu rehat kelas kafa....
pastu mkn ramai2 ngan diaorang....
ckit je aku mkn.. diaorg yg lebih pulak....
melampau betui...hahaahahaaa....
banyak2 mee mentah kan, aku suka mkn yg LEE FAH punya....
sedap.... rangup....
tau mcm mane nak mkn???
mcm iklan mamee jg bah...
renyuk, goncang, makan......
nyum3... sedapnyeeeeeeeeeeeeee...


 ni lah rupa mee lee fah ~ bagi sesiapa yg xtau la...~



nyum3... rangupnyeeeee, renyuk goncang makan



AWAS; INI BUKAN IKLAN ATAU PROMOSI LEE FAH MEE.. hehehe

2 comments:

  1. haha...ingtkan promote mee lee fah tek..kuang3...

    ReplyDelete
  2. hahhhahaa.. smbil2 ya promote juak bah..kelak claim ngak cdak lee fah

    ReplyDelete