Monday, April 2, 2012

2 April 2012

Salam n selamat malam..
ari ni genabla 3 bulan aku bkerja dengan kemas...
mengajar anak2 yg comel n cute n kdg2 mnyebabkan kesabaran aku teruji....
tapi, xpela kan..sebab kita tau tu budak2...
3 bulan..lame x???
dan selama tu jugak kami menunggu gaji....sengkek dah niiii..huwaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
ada x sesiapa nak bagi duit kat aku??hehehe... sila la hubungi saya ye...

dan ni la keadaan kelas aku  selepas d renovate selama 3 bulan..ecehhh..
banyakla renovate aku kan...
walaupun dlm keadaan yg srba kekurangan, aku cekalkan jugak ati ni nak mghias kelas aku...
hehehhhee
kalau korang nak tau, meja2 n kerusi budak2 tu semua hasil ehsan pembantu n guru lain..sian x???cuma aku perlu beli krusi plstik...

ok, nak kongsi sikit....apa yg terjadi selepas 3 bulan ni...

1) Alhamdulillah anak2 aku dah pandai baca alfatihah tanpa bantuan aku..lancar pulak tu.(ni yg paling seronok)

2) Anak2 dah pandai baca doa makan n doa selepas makan...

3) Dah tau baca doa untuk ibu bapa, doa belajar...

4) Dah ingat hari2 dalam BI n BM

6) Lancar sebutan huruf walaupun dorang xkenal sangat huruf...

ape lagi erk...adala beberapa lagi perubahan dorang..Alhamdulillah.... walaupun korang rasa sikit je yang aku buat ni, tapi aku berpuas hati dgn apa yg aku buat :)....

slow2...hehehe...

 -ni pemandangan dari meja guru aku ni-cantik x????-

ni pulak pemandangan dari depan meja guru aku- buruk x??hahahhaha




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, April 2, 2012

2 April 2012

Salam n selamat malam..
ari ni genabla 3 bulan aku bkerja dengan kemas...
mengajar anak2 yg comel n cute n kdg2 mnyebabkan kesabaran aku teruji....
tapi, xpela kan..sebab kita tau tu budak2...
3 bulan..lame x???
dan selama tu jugak kami menunggu gaji....sengkek dah niiii..huwaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
ada x sesiapa nak bagi duit kat aku??hehehe... sila la hubungi saya ye...

dan ni la keadaan kelas aku  selepas d renovate selama 3 bulan..ecehhh..
banyakla renovate aku kan...
walaupun dlm keadaan yg srba kekurangan, aku cekalkan jugak ati ni nak mghias kelas aku...
hehehhhee
kalau korang nak tau, meja2 n kerusi budak2 tu semua hasil ehsan pembantu n guru lain..sian x???cuma aku perlu beli krusi plstik...

ok, nak kongsi sikit....apa yg terjadi selepas 3 bulan ni...

1) Alhamdulillah anak2 aku dah pandai baca alfatihah tanpa bantuan aku..lancar pulak tu.(ni yg paling seronok)

2) Anak2 dah pandai baca doa makan n doa selepas makan...

3) Dah tau baca doa untuk ibu bapa, doa belajar...

4) Dah ingat hari2 dalam BI n BM

6) Lancar sebutan huruf walaupun dorang xkenal sangat huruf...

ape lagi erk...adala beberapa lagi perubahan dorang..Alhamdulillah.... walaupun korang rasa sikit je yang aku buat ni, tapi aku berpuas hati dgn apa yg aku buat :)....

slow2...hehehe...

 -ni pemandangan dari meja guru aku ni-cantik x????-

ni pulak pemandangan dari depan meja guru aku- buruk x??hahahhaha




_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment