Sunday, November 20, 2011

Salam dan selamat petang.... lamanya xmenaip kat blog ni..
kesibukan melanda mnyebabkan xsmpat nak bukak intrnet.... sibuk ngan RPP, RAH....
baru balik dari prktikal semggu mggu lepas....pastu isnin tu terus gi ke PWTC untk smbutan 50 tahun kemas.... penat.. tapi seronok la.... ..
ni pun baru balik dr prtandingan main bowling.....skit dah jari2 ni.....
skrang ni nak crita pasal prktikal....

mula2 tu, nrves gak kan.. tp alhamdulillah, Allah permudahkan semua urusan.... Aku dapat  keluarga angkat dan guru yang baik...

-bersama PM dan PPMS serta kanak2 tabika Umi Syufaat, Jeram-





 
 -ni keluarga angkat semasa prktikal ari tu.. -


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, November 20, 2011

Salam dan selamat petang.... lamanya xmenaip kat blog ni..
kesibukan melanda mnyebabkan xsmpat nak bukak intrnet.... sibuk ngan RPP, RAH....
baru balik dari prktikal semggu mggu lepas....pastu isnin tu terus gi ke PWTC untk smbutan 50 tahun kemas.... penat.. tapi seronok la.... ..
ni pun baru balik dr prtandingan main bowling.....skit dah jari2 ni.....
skrang ni nak crita pasal prktikal....

mula2 tu, nrves gak kan.. tp alhamdulillah, Allah permudahkan semua urusan.... Aku dapat  keluarga angkat dan guru yang baik...

-bersama PM dan PPMS serta kanak2 tabika Umi Syufaat, Jeram-





 
 -ni keluarga angkat semasa prktikal ari tu.. -

No comments:

Post a Comment