zikrullah n doa

Wednesday, April 15, 2015

Untuk Cinta





Kau tunjuk kan aku
yang memangnya tak pernah tahu
erti cinta sebenarnya
dari jiwa
bukan hanya dari mata

Kau ajar hati ku
kasih setulus seikhlas nya
tak pernah mengalah
walau kan terpisah
sedikit pun tak berubah

Namun
tak kan menjadi miliki ku
cinta bukan tercipta untuk ku

Tolong jaga lah diri nya buat diri ku
jangan biar luka lagi hati nya
yang amat ku cinta
yang milik engkau saja

Biar ku simpan semua kasih dan cinta
akan ku pendam kan sepanjang nyawa
hingga tiba masa
untuk aku bercinta semula..

Selamat tinggal kasih

Aku kan pergi bawa diri
yang telah rela
dan mengerti oh

Dan disini saja
berakhir nya sebuah kisah
cinta bertepuk sebelah
terpaksalah
ku terima
tentuan nya oh

* tetiba pulak update lirik lagu..apa2 pun jom dgr lagu ni..carik sendirik kat youtube k..jgn malas2.. hik3




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, April 15, 2015

Untuk Cinta





Kau tunjuk kan aku
yang memangnya tak pernah tahu
erti cinta sebenarnya
dari jiwa
bukan hanya dari mata

Kau ajar hati ku
kasih setulus seikhlas nya
tak pernah mengalah
walau kan terpisah
sedikit pun tak berubah

Namun
tak kan menjadi miliki ku
cinta bukan tercipta untuk ku

Tolong jaga lah diri nya buat diri ku
jangan biar luka lagi hati nya
yang amat ku cinta
yang milik engkau saja

Biar ku simpan semua kasih dan cinta
akan ku pendam kan sepanjang nyawa
hingga tiba masa
untuk aku bercinta semula..

Selamat tinggal kasih

Aku kan pergi bawa diri
yang telah rela
dan mengerti oh

Dan disini saja
berakhir nya sebuah kisah
cinta bertepuk sebelah
terpaksalah
ku terima
tentuan nya oh

* tetiba pulak update lirik lagu..apa2 pun jom dgr lagu ni..carik sendirik kat youtube k..jgn malas2.. hik3


No comments:

Post a Comment