Sunday, November 11, 2012

Mereka dan Mereka dan Mereka

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..heeeehehehe
lamanya dah x update blog ni..
Alhamdulillah selesai dah majlis Mini Konvokesyen untuk kanak-kanak tabika P193 Santubong..
Kepenatan sebab brdiri dari pagi smpai tgah hari..sakit kaki n tangan...nasib baek xda sakit hati kannnn....xde gambar konvo nak d kongsikan sbb aku xda ambik sekeping pun gambo sebab aku ajk hadian..so, sntiasa di pentas..xkan la tengah2 pas hadiah tu,aku nak ambik gambo kan...betul x??hihihihihi

dengan itu, selesai tugas aku mengajar untuk tahun ni...
Sedihnya la last day brsama anak2 didik...
Tahun depan aku dapat anak2 baru dah..huhuhuh...

nak kongsi sikit gambar2 sepanjang aku brsama anak2...





























 -hasil tungkus lumus seharian bersama belon2-

 -cenderahati daripada kanak-kank...tq semua :) iluvU-



-lepas ni akan terasa la rindu kat mereka sbb tahun depan ada yg dah pindah....:)


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, November 11, 2012

Mereka dan Mereka dan Mereka

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia..heeeehehehe
lamanya dah x update blog ni..
Alhamdulillah selesai dah majlis Mini Konvokesyen untuk kanak-kanak tabika P193 Santubong..
Kepenatan sebab brdiri dari pagi smpai tgah hari..sakit kaki n tangan...nasib baek xda sakit hati kannnn....xde gambar konvo nak d kongsikan sbb aku xda ambik sekeping pun gambo sebab aku ajk hadian..so, sntiasa di pentas..xkan la tengah2 pas hadiah tu,aku nak ambik gambo kan...betul x??hihihihihi

dengan itu, selesai tugas aku mengajar untuk tahun ni...
Sedihnya la last day brsama anak2 didik...
Tahun depan aku dapat anak2 baru dah..huhuhuh...

nak kongsi sikit gambar2 sepanjang aku brsama anak2...





























 -hasil tungkus lumus seharian bersama belon2-

 -cenderahati daripada kanak-kank...tq semua :) iluvU-



-lepas ni akan terasa la rindu kat mereka sbb tahun depan ada yg dah pindah....:)

No comments:

Post a Comment