Friday, September 7, 2012

Sabah oh Sabah


Salam dan selamat pagi...
Rasanya tak terlambat untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua..
Maaf jika ada tulisan yang menyinggung perasaan anda semua..cehhhh..hehehee :)
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia jugak..

Kali ke-2 ke Sabah..
Pertama sekali sebab menghadiri majlis perkahwinan abang...Kali ke-2 sebab menghantar adik ke UMS..Ini lah hasil tangkapanaku dan kakak aku sepanjang kat Sabah..hehehhee





Rambang mata tengok keronsang2 kat sana...hehehee....
Benda tu semua aku beli kat Gaya Street n Pasar Filifin....Tak berani gi pasar malam sebab aku ngan kakak aku jak kat sana....Adik dah di hantar ke UMS..kalo ada adik mgkin boleh g pasar malam kot...sbb dia lelaki kan...xpelah, takde rezki ke pasar malam....kat GAya Street pun ok jugak bah..:)

Cuma terkilan sebab tak dapat tengok rumah terbalik kat sana.. PAkcik teksi cakap kalo nak ke sana naik teksi kena bayar rm100.. Mak aiiii.. Memandangkan gaji lambat lagi, jadi kami memutuskan xnak g sana...takut mengalami kesukaran hujung2 bulan nanti..hahahhaa..kena jimat cermat..

Kalo g sabah skali lagi nanti, aku nak jugak g tengok rumah tu.. (ehhhh, macam ada niat je nak ke sabah lagi nih)...


pssttttttt.. kecik hati ngan seorang insan yang di sabah yg tak balas mesej...hheheheh..tetiba jak aku ni..ishhhhh....sabar jak la...




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, September 7, 2012

Sabah oh Sabah


Salam dan selamat pagi...
Rasanya tak terlambat untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua..
Maaf jika ada tulisan yang menyinggung perasaan anda semua..cehhhh..hehehee :)
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan dan Hari Malaysia jugak..

Kali ke-2 ke Sabah..
Pertama sekali sebab menghadiri majlis perkahwinan abang...Kali ke-2 sebab menghantar adik ke UMS..Ini lah hasil tangkapanaku dan kakak aku sepanjang kat Sabah..hehehhee





Rambang mata tengok keronsang2 kat sana...hehehee....
Benda tu semua aku beli kat Gaya Street n Pasar Filifin....Tak berani gi pasar malam sebab aku ngan kakak aku jak kat sana....Adik dah di hantar ke UMS..kalo ada adik mgkin boleh g pasar malam kot...sbb dia lelaki kan...xpelah, takde rezki ke pasar malam....kat GAya Street pun ok jugak bah..:)

Cuma terkilan sebab tak dapat tengok rumah terbalik kat sana.. PAkcik teksi cakap kalo nak ke sana naik teksi kena bayar rm100.. Mak aiiii.. Memandangkan gaji lambat lagi, jadi kami memutuskan xnak g sana...takut mengalami kesukaran hujung2 bulan nanti..hahahhaa..kena jimat cermat..

Kalo g sabah skali lagi nanti, aku nak jugak g tengok rumah tu.. (ehhhh, macam ada niat je nak ke sabah lagi nih)...


pssttttttt.. kecik hati ngan seorang insan yang di sabah yg tak balas mesej...hheheheh..tetiba jak aku ni..ishhhhh....sabar jak la...


No comments:

Post a Comment