Friday, February 17, 2012

Rinduuu...........

Salam......
terasa dah lama dah tak menulis di blog ni....
kesibukan + kebizian + kemalasan  antara faktor utama aku xmenaep kat sini..hehehee
RINDUUUUU?????
yes, memang aku tengah kerinduan sekarang..
Rindu ngan hari sabtu ku yang selalu je ada aktiviti...
kadang2 sampai ke petang...sampai pening2 kepala...
Hari ahad je cuti..huwaaaaaaa...
Sabtu cuti tapi sentiasa ada aktiviti..huh... 
esok lagiiiiii.......huhuhuhu
Moga aku diberi kekuatan olehNYa untuk meneruskan kerjaku ini...

Masuk bulan ke 2 aku mengajar, alhamdulillah, dapat menyesuaikan diri dengan kanak-kanak....
kadang2 terlepas jugak tanganku ni... tindakan luar kawal...
geram sangat2.... tapi, lepas tu, rasa kesian pulak tengok budak nangis...hhehehe...
then, trpaksa la pujuk balik.. sapa suruh garang sangat kan... =)
so, dapatla aku simpulkan kat sini mengajar sekolah rendah mudah dari mngajar budak2 tabika..
huhuhuhuhuhuhu....

Pstttt: nak kongsi sikit gamba budak2 aku.. cuteeeeeeee...





 -budak kembar.. haziman & hazimin... upin & ipin.. paling nakal-

 -budak yg paling bijak n pandai kat kelas aku..comeiiiii-



 
ni gambar cekgunya... TAK comel kan????...hahahahha







_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, February 17, 2012

Rinduuu...........

Salam......
terasa dah lama dah tak menulis di blog ni....
kesibukan + kebizian + kemalasan  antara faktor utama aku xmenaep kat sini..hehehee
RINDUUUUU?????
yes, memang aku tengah kerinduan sekarang..
Rindu ngan hari sabtu ku yang selalu je ada aktiviti...
kadang2 sampai ke petang...sampai pening2 kepala...
Hari ahad je cuti..huwaaaaaaa...
Sabtu cuti tapi sentiasa ada aktiviti..huh... 
esok lagiiiiii.......huhuhuhu
Moga aku diberi kekuatan olehNYa untuk meneruskan kerjaku ini...

Masuk bulan ke 2 aku mengajar, alhamdulillah, dapat menyesuaikan diri dengan kanak-kanak....
kadang2 terlepas jugak tanganku ni... tindakan luar kawal...
geram sangat2.... tapi, lepas tu, rasa kesian pulak tengok budak nangis...hhehehe...
then, trpaksa la pujuk balik.. sapa suruh garang sangat kan... =)
so, dapatla aku simpulkan kat sini mengajar sekolah rendah mudah dari mngajar budak2 tabika..
huhuhuhuhuhuhu....

Pstttt: nak kongsi sikit gamba budak2 aku.. cuteeeeeeee...





 -budak kembar.. haziman & hazimin... upin & ipin.. paling nakal-

 -budak yg paling bijak n pandai kat kelas aku..comeiiiii-



 
ni gambar cekgunya... TAK comel kan????...hahahahha







_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments:

Post a Comment