zikrullah n doa

Sunday, November 21, 2010

Selamat berjuang

siap dah kerja..

sekarang, aku kena tmpukan prhatian untuk STUDY...

chaiyok2 nana....

harap2 aku berjaya dlm ujian ari selasa nii...

moga2 segala urusanku d permudahkan.. aminnnn...

kalo xberjaya jg, mgkin bkn rezki aku..

aku terima dgn redha.. :(..

pasti akan ada hkmah d sebaliknya..

tp aku harap2 aku bjaya.. sbb xda keja lain dah..

sian kan???? huhuhu

akhir kata, terimala pntun dr saya (skemanya ayat),...
ilham dtg tiba2...

usaha tangga kejayaan...
study untk ujiannn..
moga berjaya mgharungi cabaran...
moga tabah mnempuh ujian..
 




0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, November 21, 2010

Selamat berjuang

siap dah kerja..

sekarang, aku kena tmpukan prhatian untuk STUDY...

chaiyok2 nana....

harap2 aku berjaya dlm ujian ari selasa nii...

moga2 segala urusanku d permudahkan.. aminnnn...

kalo xberjaya jg, mgkin bkn rezki aku..

aku terima dgn redha.. :(..

pasti akan ada hkmah d sebaliknya..

tp aku harap2 aku bjaya.. sbb xda keja lain dah..

sian kan???? huhuhu

akhir kata, terimala pntun dr saya (skemanya ayat),...
ilham dtg tiba2...

usaha tangga kejayaan...
study untk ujiannn..
moga berjaya mgharungi cabaran...
moga tabah mnempuh ujian..
 


No comments:

Post a Comment